Overslaan naar content

HR Business Partner / Adviseur

  • Hybride
    • Amersfoort, Zwolle, Apeldoorn, Deventer , Nederland
  • HR

Functieomschrijving

Wie zijn wij?

Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij dagelijks een goed gevoel! Met onze websites Topbloemen.nl, Topgeschenken.nl, Toptaarten.nl en Topfruit.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties. De Topwaarden die wij daarbij hanteren zijn: ondernemend, groei(end), overtreffend en nuchter!


Wij groeien snel en daarom zijn wij voor de HR- afdeling op zoek naar een HR Business Partner / Adviseur (m/v), die verantwoordelijk is voor onze warehouses in Assen, Apeldoorn en midden Nederland. Ook zul je af en toe aanwezig zijn in Nieuw- Vennep, waar de overige HR-team gevestigd is.


Om onze positie als marktleider te versterken en ons bedrijf klaar te maken voor de toekomst, zijn we gefaseerd onze eigen logistieke distributiecentra aan het openen in Nederland. We gaan meer activiteiten in-house en in eigen beheer onderbrengen. We streven ernaar om in 1,5 jaar tijd zo’n 9 warehouses op te zetten, inclusief een hoofdlocatie en verschillende sublocaties, verspreid over heel Nederland. Dit biedt jou de kans om hierin een bijdrage te leveren en om betrokken te zijn bij een groeiende organisatie.

Onze nieuwe topper

Deze enorme groei vraagt om een gedreven en enthousiaste professional die onze organisatie komt versterken als HR- Business Partner. Deze rol biedt een uitdagende kans om je vaardigheden op het gebied van HR zelfstandig in te zetten en een breed scala aan taken te vervullen. Ben jij klaar om impact te maken binnen ons bedrijf?


Wat ga je doen?

Je vindt het leuk om afwisselend aan de slag te zijn, zowel schakelen tussen operationeel werk, het adviseren van leidinggevenden en het management. Maar je krijgt pas echt energie van actie en directe contacten. Je begrijpt als geen ander hoe belangrijk het is om HR- advies en coaching direct op locatie te bieden in plaats van online achter je laptop. Je speelt een cruciale rol in het implementeren van HR-beleid en -procedures en draagt bij aan een positieve werkcultuur binnen de organisatie. Daarnaast houd je je projectmatig bezig met HR optimalisatieprocessen. Je bent flexibel en bereid om te reizen en te werken op verschillende locaties. Op het hoofdkantoor is een HR- team van zes collega’s waar jij onderdeel van gaat uitmaken. De salarisadministratie, recruitment en beleidsvoering worden gedaan vanuit ons hoofdkantoor.


Jouw taken:

  • Je bent een stevige en doortastende gesprekspartner waarbij je de managers en de teamleiders adviseert over diverse HR-zaken
  • Voor de medewerkers fungeer je als vraagbaak voor uiteenlopende HR- onderwerpen
  • Je hebt afwisselende werkzaamheden als generalist waarbij je enerzijds operationele ondersteuning biedt en anderzijds een adviserende en coachende rol aanneemt
  • Je zorgt ervoor dat alle HR- processen, in de breedste zin van het woord, gestroomlijnd verlopen.
  • Meewerken aan projecten gericht op verbetering van HR-processen.
  • Samen met het HR-team bouwen aan een toekomstbestendige HR-organisatie;
  • Adviseren en zorgen voor naleving van HR-wetgeving en arbeidsvoorwaarden.
  • Ondersteunen bij werving- en selectieprocessen.
  • Begeleiden van performance management en verzuimbegeleiding.
  • Bijdragen aan het creëren van een positieve en inclusieve werkomgeving.


Wie ben jij?

  • Een afgeronde HBO-/bacheloropleiding in HRM, (of eventueel een ander relevante richting);
  • Minimaal 3 jaar ervaring als HR-adviseur bij voorkeur in een productieomgeving;
  • Uitgebreide kennis van HR-processen, wet- en regelgeving en arbeidsvoorwaarden;
  • Je bent integer, standvastig en verliest de mens nooit uit het oog;
  • Je bent een toegankelijk mens en dat maakt je een gewaardeerde gesprekspartner voor zowel leidinggevenden als collega’s;
  • Zelfstandig en besluitvaardig;
  • Proactieve en resultaatgerichte houding en je weet goed je toegevoegde waarde aan te tonen
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • In het bezit van een rijbewijs B omdat je dagelijks zult reizen naar de verschillende warehouses.


Wat bieden wij jou?

Naast het 8% vakantiegeld, de 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime), de pensioenregeling, de personeelskorting, de uitjes en de ruimte voor persoonlijke groei, krijg je bij ons:

  • Een afwisselende functie, waarin je jezelf kunt ontwikkelen binnen een sterk groeiend bedrijf
  • Vrij op je verjaardag en tijdens een ‘bad hair day’
  • Dagelijks vers fruit en een heerlijk bakje koffie
  • Een auto en laptop van de zaak
  • De mogelijkheid tot het kopen van vijf extra verlofdagen
  • Onbeperkt toegang tot Good Habitz voor je eigen ontwikkeling


Maar bovenal kom je terecht in een warme, informele werksfeer in een groeiende organisatie waar met hart en ziel wordt gewerkt om een waardevol gebaar over te brengen aan iemand die dat verdient. Ben je net zo enthousiast als wij zijn? Upload dan jouw motivatiebrief en CV t.a.v. Emily de Wildt en houd je telefoon in de gaten voor een belletje!



Gegevens

Topgeschenken Nederland BV | Noorderdreef 60 | 2153LL | Nieuw-Vennep |
https://topgeschenken.nl/ Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), screening van CV, een diploma- en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.

Hybride
  • Amersfoort, Zwolle, Apeldoorn, Deventer , Gelderland, Nederland
HR

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Hybride
  • Amersfoort, Zwolle, Apeldoorn, Deventer , Gelderland, Nederland
HR

Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur