Overslaan naar content

Facility Manager

  • Op locatie, Remote
    • Nieuw-Vennep, Nederland
  • Bedrijfsvoering

Functieomschrijving

Wie zijn wij?

Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij dagelijks een goed gevoel! Met onze websites Topbloemen.nl, Topgeschenken.nl, Toptaarten.nl en Topfruit.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties. De Topwaarden die wij daarbij hanteren zijn: ondernemend, groei(end), overtreffend en nuchter!

Om onze positie als marktleider te versterken en ons bedrijf klaar te maken voor de toekomst, zijn we gefaseerd onze eigen logistieke distributiecentra aan het openen in Nederland. We gaan meer activiteiten in-house en in eigen beheer onderbrengen. We streven ernaar om in 1,5 jaar tijd zo’n 8 distributiecentra op te zetten, inclusief een nieuw hoofdkantoor verspreid over heel Nederland. Dit biedt jou de kans om hierin een bijdrage te leveren en om betrokken te zijn bij een groeiende organisatie.


Wat ga je doen?

Als Facility Manager ben jij verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en de optimalisatie van alle faciliteiten binnen Topgeschenken. Dit omvat onder andere het onderhoud van onze gebouwen, het beheren van contracten met leveranciers, het wagenparkbeheer en het waarborgen van een veilige, efficiënte en comfortabele werkomgeving voor onze medewerkers. Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen, de distributiecentra managers en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat alle facilitaire processen vlekkeloos verlopen.


Jij weet wat er moet gebeuren en gaat zelfstandig aan de slag. Hierbij zijn jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Gebouwenbeheer: opstellen en beheren van het MJOP, zorgdragen voor onderhoud, schoonmaak en de beveiliging van de onze panden en terreinen, plannen periodiek onderhoud en toezien op naleving van wettelijke voorschriften op het gebied van gebouwenbeheer.
  • Contractbeheer: beheren van contracten met externe leveranciers, zoals schoonmaak-, beveiligings- en onderhoudsbedrijven en onderhandelen over contractvoorwaarden met dienstverleners.
  • Dagelijks beheer: Het coördineren van de facilitaire diensten, zoals de schoonmaak, afvalverwerking, beveiliging, technisch onderhoud, verhuizingen, interne verbouwingen en het wagenparkbeheer.
  • Leidinggeven: je geeft leiding aan het facilitaire team en zorgt voor een efficiënte inzet van personeel en middelen.
  • Veiligheid en milieu: waarborgen van de veiligheid en naleving van de wettelijke voorschriften op het gebied van Arbo, milieu en brandveiligheid.
  • Budgetbeheer: opstellen en beheren van het jaarlijkse facilitaire budget en het maken van kostenanalyses om de financiële doelstellingen te behalen.
  • Projectmanagement: leidinggeven aan facilitaire projecten zoals het openen van nieuwe panden, verbouwingen of het aanpassen van werkplekken. Je werkt nauw samen met de distributiecentra managers en verschillende afdelingen binnen de organisatie om facilitaire behoeften te inventariseren en te vervullen.

Onze nieuwe topper

Wij zijn op zoek naar een proactieve Facility Manager met uitgebreide kennis van facilitaire vraagstukken. Je hebt het talent om anderen in actie te krijgen en loopt altijd enkele stappen vooruit. Bij onverwachte problemen reageer je snel en doelgericht. Je bent strategisch ingesteld en hebt ervaring met budgetbeheer. Prioriteiten stellen, onderhandelen en het motiveren van anderen zijn vaardigheden die jou op het lijf geschreven zijn!


Wie ben jij?

  • Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO/HBO-opleiding, bij voorkeur in een facilitaire richting.
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent organisatorisch sterk. Jij weet hoe je structuur en overzicht houdt in de opstart en het managen van meerder locaties.
  • Je neemt een groot netwerk mee.
  • Brede kennis van facilitaire processen, contractmanagement en Arbo-wetgeving.
  • Je hebt goede leidinggevende en communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt ervaring met het beheren van facilitair budgetten en kostenbeheersing.
  • Je hebt probleemoplossend vermogen en een hands-on mentaliteit.
  • Je vindt het leuk om de auto in te stappen en de verschillende distributiecentra te bezoeken

Wat bieden wij jou?

Naast het 8% vakantiegeld, de 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime), de pensioenregeling, de personeelskorting, de gezellige borrels & uitjes en de ruimte voor persoonlijke groei, krijg je bij ons:

  • Vrij op je verjaardag én tijdens een bad hair day.
  • Dagelijks genieten van vers fruit en een heerlijke verse lunch op ons hoofdkantoor.
  • Een auto, laptop en telefoon van de zaak om optimaal te kunnen werken.
  • De mogelijkheid om vijf extra verlofdagen per jaar te kopen.
  • Toegang tot Good Habitz voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Maar bovenal kom je terecht in een warme, informele werksfeer in een groeiende organisatie waar met hart en ziel wordt gewerkt om een waardevol gebaar over te brengen aan iemand die dat verdient.


Ben je net zo enthousiast als wij zijn? Upload dan jouw motivatiebrief en CV t.a.v. Emily de Wildt en houd je telefoon in de gaten voor een belletje!


Gegevens

Topgeschenken Nederland B.V. | Noorderdreef 60 | 2153 LL | Nieuw-Vennep | https://topgeschenken.nl/ Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), screening van CV, een diploma- en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.

Op locatie, Remote
  • Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
Bedrijfsvoering

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie, Remote
  • Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
Bedrijfsvoering

Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur