Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur
Wie zijn wij?
Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij dagelijks een goed gevoel! Met onze websites Topbloemen.nl, Topgeschenken.nl, Toptaarten.nl en Topfruit.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties. De Topwaarden die wij daarbij hanteren zijn: ondernemend, groei(end), overtreffend en nuchter!
Om onze positie als marktleider te versterken en ons bedrijf klaar te maken voor de toekomst, zijn we gefaseerd onze eigen logistieke distributiecentra aan het openen in Nederland. We gaan meer activiteiten in-house en in eigen beheer onderbrengen. We streven ernaar om in 1,5 jaar tijd zo’n 8 distributiecentra op te zetten, inclusief een nieuw hoofdkantoor verspreid over heel Nederland. Dit biedt jou de kans om hierin een bijdrage te leveren en om betrokken te zijn bij een groeiende organisatie.
Wat ga je doen?
Als Facility Manager ben jij verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en de optimalisatie van alle faciliteiten binnen Topgeschenken. Dit omvat onder andere het onderhoud van onze gebouwen, het beheren van contracten met leveranciers, het wagenparkbeheer en het waarborgen van een veilige, efficiënte en comfortabele werkomgeving voor onze medewerkers. Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen, de distributiecentra managers en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat alle facilitaire processen vlekkeloos verlopen.
Jij weet wat er moet gebeuren en gaat zelfstandig aan de slag. Hierbij zijn jouw taken en verantwoordelijkheden:
Onze nieuwe topper
Wij zijn op zoek naar een proactieve Facility Manager met uitgebreide kennis van facilitaire vraagstukken. Je hebt het talent om anderen in actie te krijgen en loopt altijd enkele stappen vooruit. Bij onverwachte problemen reageer je snel en doelgericht. Je bent strategisch ingesteld en hebt ervaring met budgetbeheer. Prioriteiten stellen, onderhandelen en het motiveren van anderen zijn vaardigheden die jou op het lijf geschreven zijn!
Wie ben jij?
Wat bieden wij jou?
Naast het 8% vakantiegeld, de 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime), de pensioenregeling, de personeelskorting, de gezellige borrels & uitjes en de ruimte voor persoonlijke groei, krijg je bij ons:
Maar bovenal kom je terecht in een warme, informele werksfeer in een groeiende organisatie waar met hart en ziel wordt gewerkt om een waardevol gebaar over te brengen aan iemand die dat verdient.
Ben je net zo enthousiast als wij zijn? Upload dan jouw motivatiebrief en CV t.a.v. Emily de Wildt en houd je telefoon in de gaten voor een belletje!
Gegevens
Topgeschenken Nederland B.V. | Noorderdreef 60 | 2153 LL | Nieuw-Vennep | https://topgeschenken.nl/ Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), screening van CV, een diploma- en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur