Overslaan naar content

Nieuwegein, 3 juli 2024

Topgeschenken Nederland B.V. zet stap voorwaarts met nieuw distributiecentrum in Nieuwegein

Topgeschenken Nederland B.V., bekend van onder andere Topbloemen.nl en Topgeschenken.nl, kondigt met trots de opening aan van haar allereerste distributiecentrum in Nieuwegein. Sinds 2 juli 2024 is het bedrijf gestart met het leveren van bestellingen van Topbloemen. "Komende 1,5 jaar werken we ernaar toe om het logistiek proces volledig in eigen hand te nemen. We starten met het leveren van bloemen, later gaan we ook taarten, fruit en alle andere geschenken leveren vanuit onze eigen magazijnen en met onze eigen bezorgers," aldus Jasper Jolink, Supply Chain Director bij Topgeschenken Nederland B.V.

Het distributiecentrum in Nieuwegein is volledig uitgerust om boeketten samen te stellen en klaar te maken voor levering aan klanten. In de komende maanden zal Topgeschenken nog acht distributiecentra in heel Nederland openen. Het bedrijf heeft als doel om elke twee maanden een nieuw distributiecentrum te openen. Deze stap versterkt de positie als bezorger van geschenken met een persoonlijke boodschap voor onvergetelijke momenten. Door een nieuwe manier van inkoop en transport kan het bedrijf ook in de toekomst garanties blijven geven aan haar klanten op het gebied van kwaliteit, leverbetrouwbaarheid en duurzaamheid.

Historische mijlpaal voor Topgeschenken

"We zijn ontzettend trots op deze mijlpaal in de geschiedenis van Topgeschenken. Het distributiecentrum in Nieuwegein is de eerste stap om het hele proces van bestelling tot bezorging in eigen hand te nemen. Voor ons staat de klant altijd centraal. Het allerbelangrijkste is dat we persoonlijke boodschappen bezorgen en mensen met elkaar verbinden. Al 25 jaar zetten wij ons met volle overtuiging hiervoor in en dat zullen we blijven doen," aldus Edwin van Arkel, CEO van het bedrijf.

Het nieuwe distributiecentrum in Nieuwegein markeert het begin van een spannende periode van groei en ontwikkeling voor Topgeschenken. Het bedrijf kijkt uit naar de toekomst en naar de vele nieuwe mogelijkheden die deze uitbreiding met zich meebrengt.

Voor meer informatie: Topgeschenken Nederland B.V. Noorderdreef 60 2153LL Nieuw-Vennep Pers@topgeschenken.nl

Einde persbericht