Skip to content

Technisch applicatiebeheerder

Nieuw-Vennep, Nederland€ 2.700 - € 4.000 per maandIT

Functieomschrijving

Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij een goed gevoel! Dat is wat wij iedere dag doen bij Topgeschenken Nederland B.V. Met onze websites Topbloemen.nl, Toptaarten.nl, Topfruit.nl en Topgeschenken.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties.


Topgeschenken Nederland B.V. groeit erg snel en daarom zijn wij voor de afdeling IT op zoek naar een Technisch applicatiebeheerder voor 32-40 uur per week.

De afdeling IT bestaat uit 17 professionele, gedreven en enthousiaste IT- specialisten die dagelijks bezig zijn met ontwikkeling en onderhoud aan de diverse complexe systemen. Deze collega’s zijn verdeeld over de teams Development, Applicatiebeheer en Helpdesk.

Als technisch applicatiebeheerder ben jij de “spin in het web” van onze infrastructuur, applicaties en externe koppelingen met de systemen van leveranciers van onder andere onze klanten. Wij zijn gestart met een transitie van ons zelfgebouwde e-Commerce platform naar een MACH oplossing op basis van Commerce Tools en Storyblok. Het huidige platform en de storefronts draaien in een K8S cluster op GCP. Het beheer van deze infrastructuur is uitbesteed maar kennis op het gebied van K8S en Terraform is mooi meegenomen. Als technisch applicatiebeheerder werk je samen met developers in onze SCRUM teams.


Zoek jij een nieuwe uitdaging en spreekt dit je aan? Ben je goed in communiceren en kan jij je staande te houden in een dynamische omgeving? Dan zijn we op zoek naar jou!


Wat ga je doen?

  • Ondersteuning bij en bouwen van koppelingen op basis van specificaties:
    • WMS
    • Commerce Platform
    • PIM
    • Interne applicaties
  • Maken en onderhouden van configuraties m.b.t. punchout- en EDI-koppelingen met onze klanten;
  • Het functioneel en technisch beheren van applicaties;
  • Je zorgt ervoor dat de applicaties en processen goed blijven draaien;
  • Het oplossen van technische problemen, deze analyseren en met verbetervoorstellen komen;
  • Je denkt actief mee in de verbetering van de ICT-gebruiksmogelijkheden;
  • Ondersteuning voor Functioneel Applicatiebeheer;
  • Samen met je collega’s rouleer je buiten kantooruren mee in de piketdienst.


Hoe doe je dit in de praktijk
Je bent het aanspreekpunt voor gebruikers met betrekking tot onze applicaties. Het is een brede rol waarbij je niet in de hokjes van functioneel applicatiebeheer hoeft te blijven. Het gaat om een in-house functie, waarbij je samen met de helpdeskmedewerker en de technische applicatiebeheerder te werk gaat. Je lost storingen direct op of zorgt voor een adequate afhandeling. Je stelt de juiste prioriteiten, bewaakt gemaakte afspraken en informeert collega’s en klanten altijd goed over de voortgang.


Onze Topwaarden
Wij hebben vier kernwaarden bij ons bedrijf. Goed als jij je hierin herkent!

  1. Ondernemend
  2. Groei(end)
  3. Overtreffend
  4. Nuchter

Vereisten

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau met minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Goede algemene kennis van systemen, platforms en databases met basis development kennis;
  • Ervaring met release management en het testen van applicaties;
  • Je hebt affiniteit met techniek en wilt graag doorgroeien;
  • Je bent in staat om applicaties snel eigen te maken;
  • Algemene kennis m.b.t. integraties;
  • Kennis van Google Cloud Platform en/of K8S is een pré;
  • Je hebt een proactieve houding en hebt plezier in het helpen van jouw collega’s;
  • Je bent klant- en oplossingsgericht;
  • Je bent een gedreven teamspeler en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.


Wij bieden

  • Groeiende organisatie waar veel gebeurt;
  • Werken in een dynamisch jong team;
  • Een prettige informele werksfeer;
  • Ruimte tot inbreng van initiatieven en ideeën;
  • Een salaris tussen € 2.700,- en € 4.000,- bruto bij fulltime afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Mogelijkheid tot opleiding & training;
  • Onbeperkte toegang tot trainingsportal GoodHabitz om allerlei verschillende trainingen te volgen;
  • Een moderne werkomgeving;
  • Op 15 minuten loopafstand van het station;
  • 8% vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen (bij fulltime);
  • Twee extra vrije dagen per jaar: op jouw verjaardag en een ‘bad hair day’;
  • Mogelijkheid tot kopen van vijf extra verlofdagen op jaarbasis;
  • Korting op een sportabonnement bij de sportschool naast ons kantoor;
  • 20% korting op onze topproducten (m.u.v. de cadeaubonnen);
  • Dagelijks vers fruit en lunch met je collega’s wordt verzorgd;
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels en er worden diverse organisatie uitjes georganiseerd.


Ben jij onze nieuwe topper?

Upload dan jouw motivatiebrief en CV bij de juiste vacature op
https://werkenbij.topgeschenken.nl  t.a.v. mw. N. van Schie. Na ontvangst van alle sollicitaties maken we een eerste selectie en vervolgens vinden de gesprekken plaats op ons hoofdkantoor te Nieuw-Vennep.

Het sollicitatieproces bestaat uit meerdere gesprekken. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), een diploma controle en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties of een assessment onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.


Gegevens
Topgeschenken Nederland B.V. | Noorderdreef 60 | 2153 LL | Nieuw-Vennep | https://topgeschenken.nl/


Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
€ 2.700 - € 4.000 per maand
IT

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
€ 2.700 - € 4.000 per maand
IT

Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur