Overslaan naar content

Planner

Hybride
  • Nieuwegein, Nederland
€ 3.000 - € 4.300 per maandLogistiek

Functieomschrijving

Wie zijn wij?

Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij dagelijks een goed gevoel! Met onze websites Topbloemen.nl, Topgeschenken.nl, Toptaarten.nl en Topfruit.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties. De Topwaarden die wij daarbij hanteren zijn: ondernemend, groei(end), overtreffend en nuchter!


Om onze positie als marktleider te versterken en ons bedrijf klaar te maken voor de toekomst, zullen wij in juli gefaseerd onze eigen logistieke distributiecentra openen in Nederland. We gaan meer activiteiten in-house en in eigen beheer onderbrengen. We streven ernaar om in 1,5 jaar tijd zo’n 9 warehouses op te zetten, inclusief een hoofdlocatie en verschillende sublocaties, verspreid over heel Nederland. Dit biedt jou de kans om hierin een bijdrage te leveren en om betrokken te zijn bij een groeiende organisatie.


Wat ga je doen?

Als planner heb je een belangrijke rol in het garanderen van een vlekkeloze, tijdige en accurate levering van producten aan klanten. Jij bewaart het overzicht in deze grote hoeveelheid data en voert de juiste analyses uit. Jij bent de cruciale schakel in dit proces.


Je rapporteer je aan de Supply Chain Director, waarbij je werkzaamheden onder andere zullen zijn:

  • Het coördineren van het hele netwerk aan transportactiviteiten
  • Het maken, analyseren, in de gaten houden en optimaliseren van de routeplanningen
  • Het onderzoeken waar je transportkosten kunt minimaliseren zonder in te leveren op kwaliteit
  • Het TMS- systeem inrichten en verbeteren. Je zorgt ervoor dat postcodes aan de dichtstbijzijnde warehouses worden gekoppeld.
  • Het bepalen van de hoeveelheid ritten per dag en het aansturen van de chauffeurs
  • Het creëren van back-up scenario’s voor het geval zaken anders verlopen dan verwacht
  • Het sturen en updaten van systemen
  • Het stellen en bewaken van deadlines
  • Het ontwikkelen en beheren van korte- en langetermijnplanningen
  • Het opzetten van alle stromen van en naar de nieuwe distributiecentra en het verder optimaliseren daarvan


In deze rol werk je nauw samen met de verschillende warehouse managers om verbeteringen door te voeren, ervoor te zorgen dat alle processen soepel verlopen en iedereen op de hoogte te houden van de planning en eventuele wijzigingen.

Vereisten

Onze nieuwe topper

Weet jij precies wat nodig is om het transport zo goed mogelijk te organiseren? Blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Heb je kennis van transportprocessen, TMS en Excel en minimaal 3 jaar ervaring als planner met een HBO werk- en denkniveau? Ben je tot slot stressbestendig, analytisch en communicatievaardig waarbij je een goede beheersing hebt van de Nederlandse taal? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat bieden wij jou?

Naast het 8% vakantiegeld, de 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime), de pensioenregeling, de personeelskorting, de gezellige borrels & uitjes en de ruimte voor persoonlijke groei, krijg je bij ons:

  • Vrij op je verjaardag en tijdens een bad hair day
  • Dagelijks vers fruit en een gezonde goed verzorgde lunch
  • Een leaseauto, mobiel en laptop van de zaak
  • De mogelijkheid tot het kopen van vijf extra verlofdagen op jaarbasis
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Toegang tot Good Habitz voor je eigen ontwikkeling

Maar bovenal kom je terecht in een warme, informele werksfeer in een groeiende organisatie waar met hart en ziel wordt gewerkt om een waardevol gebaar over te brengen aan iemand die dat verdient.


Ben je net zo enthousiast als wij zijn? Upload dan jouw motivatiebrief en CV t.a.v. Emily de Wildt en houd je telefoon in de gaten voor een belletje!


Gegevens
Topgeschenken Nederland BV | Noorderdreef 60 | 2153LL | Nieuw-Vennep | https://topgeschenken.nl/

Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- van uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wij benadrukken als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring rond gedrag (VOG), screening van CV, een diploma- en een identiteitscontrole klopt niet dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel van het sollicitatieproces.


Hybride
  • Nieuwegein, Utrecht, Nederland
€ 3.000 - € 4.300 per maand
Logistiek

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Hybride
  • Nieuwegein, Utrecht, Nederland
€ 3.000 - € 4.300 per maand
Logistiek

Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur