Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur
Wie zijn wij?
Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij dagelijks een goed gevoel! Met onze websites Topbloemen.nl, Topgeschenken.nl, Toptaarten.nl en Topfruit.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties. De Topwaarden die wij daarbij hanteren zijn: ondernemend, groei(end), overtreffend en nuchter!
Om onze positie als marktleider te versterken en ons bedrijf klaar te maken voor de toekomst, zijn we gefaseerd onze eigen logistieke distributiecentra aan het openen in Nederland. We gaan meer activiteiten in-house en in eigen beheer onderbrengen. We streven ernaar om in 1,5 jaar tijd zo’n 9 warehouses op te zetten, inclusief een hoofdlocatie en verschillende sublocaties, verspreid over heel Nederland. Dit biedt jou de kans om hierin een bijdrage te leveren en om betrokken te zijn bij een groeiende organisatie.
Wat ga je doen?
In eerste instantie ben je verantwoordelijk voor het opzetten van de veiligheid- en kwaliteitsstandaarden in onze nieuwe warehouses. Naast het implementeren en onderhouden van ISO 9001, speel je een cruciale rol in het bevorderen van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Daarna aan jou de taak om de kwaliteit en veiligheid van de processen, activiteiten en systemen te bewaren. Jouw voornaamste doel is ervoor te zorgen dat iedereen veilig werkt en strikt de arbovoorschriften naleeft. Je analyseert de processen, voert risicoanalyses uit bij veranderingen en implementeert concrete verbeteringen naar aanleiding van klachten. Door jouw inzet en uitleg weten medewerkers hoe ze adequaat kunnen handelen bij onverwachte situaties. Ze zijn bekend met de stappen die ze kunnen volgen om problemen op te lossen en zo snel mogelijk een veilige omgeving te creëren.
Je rapporteer je aan de Supply Chain Director, waarbij je werkzaamheden onder andere zullen zijn:
Onze nieuwe topper
Wij zoeken een enthousiaste professional met een diepgaand begrip van het kwaliteits- en veiligheidsveld, gecombineerd met oog voor mensen, processen en duurzaamheid! Hou je ervan om jouw stempel te drukken op de kwaliteit én veiligheid van nieuwe activiteiten? Heb je goede analytische vaardigheden met een nauwkeurige werkwijze? Heb je kennis van kwaliteitssystemen en -methodologieën, het uitvoeren van audits en het opstellen van rapporten? Is het opstellen en volgen van een PDCA cyclus jou bekend en heb je ervaring in een vergelijkbare functie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat bieden wij jou?
Naast het 8% vakantiegeld, de 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime), de pensioenregeling, de personeelskorting, de gezellige borrels & uitjes en de ruimte voor persoonlijke groei, krijg je bij ons:
Maar bovenal kom je terecht in een warme, informele werksfeer in een groeiende organisatie waar met hart en ziel wordt gewerkt om een waardevol gebaar over te brengen aan iemand die dat verdient. Ben je net zo enthousiast als wij zijn? Upload dan jouw motivatiebrief en CV t.a.v. Emily de Wildt en houd je telefoon in de gaten voor een belletje!
Gegevens
Topgeschenken Nederland BV | Noorderdreef 60 | 2153LL | Nieuw-Vennep | https://topgeschenken.nl/ Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), screening van CV, een diploma- en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur