Skip to content

Klantenservice medewerker parttime (m/v)

Nieuw-Vennep, Nederland€ 1.950 - € 2.400 per maandKlantenservice

Functieomschrijving

Wie zijn wij?

Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij een goed gevoel! Dat is wat wij iedere dag doen bij Topgeschenken Nederland B.V. Met onze websites Topbloemen.nl, Toptaarten.nl, Topfruit.nl en Topgeschenken.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties.

Ben jij graag in contact met klanten en ben jij de eerste die klaar staat als er iets opgelost moet worden? Ben je op zoek naar een leuke job bij een snel groeiende organisatie, waar je elke dag het verschil kan maken? Voor de afdeling Klantenservice zoeken wij naar flexibel inzetbare Klantenservice medewerkers (m/v) voor 20-32 uur per week.

Topgeschenken Nederland B.V. groeit erg snel en daarom zijn wij voor Hoofdkantoor te Nieuw-Vennep op zoek naar een Klantenservice medewerker parttime.

Jij bent een dienstverlenende topper die het leuk vindt om mensen te woord te staan via de telefoon, mail, chat of het ticketsysteem. Elke dag maakt jouw manager een planning op welke werkzaamheden je wordt ingezet. Aan het begin van jouw werkdag check je eerst welke taken voor jou voorzien zijn, om dan direct vol energie aan de slag te gaan. 

Als Klantenservice medewerker zal geen dag hetzelfde zijn: je werkt in een dynamische omgeving en bent elke dag in contact met een grote diversiteit aan klanten. Vaak gaat het over vragen over een bestelling, maar daarnaast begeleid je ook het ordertraject en sta je in contact met collega's van andere afdelingen, maar ook met bloemisten en bakkers. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en dus het visitekaartje! Dit vraagt om inlevingsvermogen en gedrevenheid, om alle klanten een goed gevoel te bezorgen.
Het team kenmerkt zich door gedrevenheid en de échte wil om een optimale dienstverlening te bieden. Pieken worden gezamenlijk opgevangen en er is een informele werksfeer.

Wat ga je doen?

  • Begeleiden en (digitaal) verwerken van orders;
  • Multitasken tussen verschillende systemen;
  • Het beantwoorden van vragen van klanten, bloemisten en bakkers via telefoon, mail, chat of het ticketsysteem;
  • Problemen accuraat en snel oplossen;
  • Het controleren van klantgegevens;
  • Service en oplossingen op maat bieden en klanten een goed gevoel bezorgen.


Hoe doe je dit in de praktijk
Met een team van collega's voer je verschillende taken uit die in het teken staan van tevreden klanten en een topservice! De Manager Klantenservice zorgt voor een prettige afwisseling hierin. Eigen inbreng wordt zeer op prijs gesteld.

Onze Topwaarden

Wij hebben vier kernwaarden bij ons bedrijf. Goed als jij je hierin herkent!
1. Ondernemend
2 Groei(end)
3. Overtreffend
4. Nuchter

Vereisten

Wij vragen

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Een klantgerichte houding. Het is belangrijk dat onze klanten goed geïnformeerd en geholpen worden. Jouw empathisch vermogen is hierbij belangrijk;
  • Je kunt multitasken en snel schakelen. Telefoon beantwoorden in combinatie met informatie opzoeken in onze systemen of op de website zal in deze functie regelmatig van toepassing zijn;
  • Sterke communicatieve skills en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Een prettige telefoonstem;
  • Een teamspeler, collegiaal, geduldig, behulpzaam en probleemoplossend vermogen.
  • Goed om te weten: onze Klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 07:30 tot 21:00 uur en op zaterdag van 08:30 tot 17:00 uur.


Wij bieden

  • Een goede, gezellig en informele werksfeer, waar ook tijd is om je collega’s beter te leren kennen;
  • Veel afwisseling in werkzaamheden;
  • Training / begeleiding on the job;
  • Een baan met flexibele uren en de mogelijkheid om weekenden en avonden te werken;
  • Interne doorgroeimogelijkheden, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief;
  • Een fulltime bruto maandsalaris bij start tussen € 1.950,- en +/- € 2.400,- afhankelijk van kennis en ervaring. Je kan doorgroeien naar een maximum van € 2.790,- bruto per maand bij fulltime;
  • Een moderne werkomgeving;
  • 24 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur);
  • Twee extra vrije dagen per jaar jaar: op jouw verjaardag en een 'bad hair day';
  • Mogelijkheid tot kopen van vijf extra verlofdagen op jaarbasis;
  • 8% vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • Korting op een sport abonnement bij de sportschool naast ons kantoor;
  • 20% korting op onze producten (m.u.v. de cadeaubonnen);
  • Nadat je goed bent ingewerkt, is er de mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken. Voor het teamgevoel vinden wij het fijn als je wekelijks minimaal één dag op kantoor bent;
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels en jaarlijks een organisatie uitje.


Ben jij onze nieuwe collega?

Upload dan jouw motivatiebrief en CV bij de juiste vacature op https://werkenbij.topgeschenken.nl t.a.v. mw. N. van Schie. Na ontvangst van alle sollicitaties maken we een eerste selectie en vervolgens vinden de gesprekken online plaats of op ons hoofdkantoor te Nieuw-Vennep.

Het sollicitatieproces bestaat uit meerdere gesprekken. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), een diplomacontrole en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.


Gegevens
Topgeschenken Nederland B.V. | Noorderdreef 60 | 2153 LL | Nw-Vennep | www.topgeschenken.nl
Acquisitie
door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Ben jij onze nieuwe collega? Reageer dan voor: 31-01-2023 en richt je sollicitatie aan Natalia van Schie.

Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
€ 1.950 - € 2.400 per maand
Klantenservice

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
€ 1.950 - € 2.400 per maand
Klantenservice

Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur