Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur
Wie zijn wij?
Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij een goed gevoel! Dat is wat wij iedere dag doen bij Topgeschenken Nederland B.V. Met onze websites Topbloemen.nl, Toptaarten.nl, Topfruit.nl en Topgeschenken.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties.
Ben jij graag in contact met klanten en ben jij de eerste die klaar staat als er iets opgelost moet worden? Ben je op zoek naar een leuke job bij een snel groeiende organisatie, waar je elke dag het verschil kan maken? Voor de afdeling Klantenservice zoeken wij naar flexibel inzetbare Klantenservice medewerkers (m/v) voor 20-32 uur per week.
Topgeschenken Nederland B.V. groeit erg snel en daarom zijn wij voor Hoofdkantoor te Nieuw-Vennep op zoek naar een Klantenservice medewerker parttime.
Jij bent een dienstverlenende topper die het leuk vindt om mensen te woord te staan via de telefoon, mail, chat of het ticketsysteem. Elke dag maakt jouw manager een planning op welke werkzaamheden je wordt ingezet. Aan het begin van jouw werkdag check je eerst welke taken voor jou voorzien zijn, om dan direct vol energie aan de slag te gaan.
Als Klantenservice medewerker zal geen dag hetzelfde zijn: je werkt in een dynamische omgeving en bent elke dag in contact met een grote diversiteit aan klanten. Vaak gaat het over vragen over een bestelling, maar daarnaast begeleid je ook het ordertraject en sta je in contact met collega's van andere afdelingen, maar ook met bloemisten en bakkers. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en dus het visitekaartje! Dit vraagt om inlevingsvermogen en gedrevenheid, om alle klanten een goed gevoel te bezorgen.
Het team kenmerkt zich door gedrevenheid en de échte wil om een optimale dienstverlening te bieden. Pieken worden gezamenlijk opgevangen en er is een informele werksfeer.
Wat ga je doen?
Hoe doe je dit in de praktijk
Met een team van collega's voer je verschillende taken uit die in het teken staan van tevreden klanten en een topservice! De Manager Klantenservice zorgt voor een prettige afwisseling hierin. Eigen inbreng wordt zeer op prijs gesteld.
Onze Topwaarden
Wij hebben vier kernwaarden bij ons bedrijf. Goed als jij je hierin herkent!
1. Ondernemend
2 Groei(end)
3. Overtreffend
4. Nuchter
Wij vragen
Wij bieden
Ben jij onze nieuwe collega?
Upload dan jouw motivatiebrief en CV bij de juiste vacature op https://werkenbij.topgeschenken.nl t.a.v. mw. N. van Schie. Na ontvangst van alle sollicitaties maken we een eerste selectie en vervolgens vinden de gesprekken online plaats of op ons hoofdkantoor te Nieuw-Vennep.
Het sollicitatieproces bestaat uit meerdere gesprekken. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), een diplomacontrole en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.
Gegevens
Topgeschenken Nederland B.V. | Noorderdreef 60 | 2153 LL | Nw-Vennep | www.topgeschenken.nl
Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Ben jij onze nieuwe collega? Reageer dan voor: 31-01-2023 en richt je sollicitatie aan Natalia van Schie.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur