Skip to content

Klantenservice medewerker

Nieuw-Vennep, Nederland€ 1.950 - € 2.400 per maandKlantenservice

Functieomschrijving

Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij een goed gevoel! Dat is wat wij iedere dag doen bij Topgeschenken Nederland B.V. Met onze websites Topbloemen.nl, Toptaarten.nl, Topfruit.nl en Topgeschenken.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties.

Ben jij graag in contact met klanten en ben jij de eerste die klaar staat als er iets opgelost moet worden? Zoek jij een leuke job waar je elke dag het verschil kan maken? Voor de afdeling Klantenservice zoeken wij naar flexibel inzetbare Klantenservice medewerkers (m/v) voor 20-40 uur per week.

Topgeschenken Nederland B.V. groeit erg snel en daarom zijn wij voor Hoofdkantoor te Nieuw-Vennep op zoek naar Klantenservice medewerkers.

Jij bent een dienstverlenende topper die het leuk vindt om mensen te woord te staan via de telefoon, mail, chat of het ticketsysteem. Elke dag maakt jouw manager een planning op welke werkzaamheden je wordt ingezet. Aan het begin van jouw werkdag check je eerst welke taken voor jou voorzien zijn, om dan direct vol energie aan de slag te gaan. Als Klantenservice medewerker zal geen dag hetzelfde zijn: je werkt in een dynamische omgeving en je bent elke dag in contact met een grote diversiteit aan klanten. Vaak gaat het om vragen over een bestelling en daarnaast begeleid je ook het ordertraject. Je staat in contact met collega’s van andere afdelingen, maar ook met bloemisten en bakkers. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en dus het visitekaartje! Dit vraagt om inlevingsvermogen en gedrevenheid, om alle klanten een goed gevoel te bezorgen.

Het team kenmerkt zich door de échte wil om een optimale dienstverlening te bieden. Pieken worden gezamenlijk opgevangen en er heerst een informele werksfeer.


Wat ga je doen?

  • Begeleiden en (digitaal) verwerken van orders;
  • Multitasken tussen verschillende systemen;
  • Het beantwoorden van vragen van klanten, bloemisten en bakkers via telefoon, mail, chat of het ticketsysteem;
  • Problemen accuraat en snel oplossen;
  • Het controleren van klantgegevens;
  • Service en oplossingen op maat bieden en klanten een goed gevoel bezorgen.


Hoe doe je dit in de praktijk?

Met een team van collega’s voer je verschillende taken uit in het kader van klanttevredenheid en een Topservice! De Manager Klantenservice zorgt voor een prettige afwisseling hierin. Eigen inbreng wordt zeer op prijs gesteld.

Onze Topwaarden

Wij hebben vier kernwaarden bij ons bedrijf. Goed als jij je hierin herkent!
1. Ondernemend
2 Groei(end)
3. Overtreffend
4. Nuchter

Vereisten

Wij vragen

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Een klantgerichte houding. Het is belangrijk dat onze klanten goed geïnformeerd en geholpen worden. Jouw empathisch vermogen is hierbij belangrijk;
  • Je kunt multitasken en snel schakelen. Telefoon beantwoorden in combinatie met informatie opzoeken in onze systemen of op de website zal in deze functie regelmatig van toepassing zijn;
  • Sterke communicatieve skills en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Een prettige telefoonstem;
  • Een teamspeler, collegiaal, geduldig, behulpzaam en probleemoplossend vermogen.


Beschikbaarheid
Je bent 20 – 40 uur per week beschikbaar, bijvoorbeeld een aantal ochtenden van 08:30 tot 12:30, een aantal avonden van 17:00 tot 21:00, een aantal zaterdagen per maand of juist een hele werkdag. Kortom, we zoeken mensen die flexibel inzetbaar zijn op verschillende werktijden.

Goed om te weten: onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 07:30 en 21:00 uur en zaterdag tussen 08:30 en 17:00 uur.


Wij bieden

  • Een baan met flexibele of vaste uren en taken en de mogelijkheid om weekenden en avonden te werken;
  • Training / begeleiding on the job;
  • Een goede, gezellig en informele werksfeer, waar ook tijd is om je collega’s beter te leren kennen;
  • Veel afwisseling in werkzaamheden;
  • Interne doorgroeimogelijkheden, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief;
  • Een fulltime bruto maandsalaris bij start tussen € 1.950,- en +/- € 2.400,- afhankelijk van kennis en ervaring. Je kan doorgroeien naar een maximum van € 2.790,- bruto per maand bij fulltime;
  • Onbeperkt toegang tot trainingsportal GoodHabitz om allerlei verschillende trainingen te volgen;
  • 24 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) met de mogelijkheid tot het bijkopen van vijf extra verlofdagen op jaarbasis;
  • Twee extra vrije dagen per jaar jaar: op jouw verjaardag en een 'bad hair day';
  • 8% vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • Korting op een sportabonnement bij de sportschool naast ons kantoor;
  • 20% korting op onze producten (m.u.v. de cadeaubonnen);
  • Dagelijks vers fruit en lunch met je collega's wordt verzorgd;
  • Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken na het afronden van het inwerktraject; 
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels en er worden diverse organisatie uitjes georganiseerd.


Ben jij onze nieuwe topper?

Upload dan jouw motivatiebrief en CV bij de juiste vacature op https://werkenbij.topgeschenken.nl t.a.v. mw. N. van Schie. Na ontvangst van alle sollicitaties maken we een eerste selectie en vervolgens vinden de gesprekken online plaats of op ons hoofdkantoor te Nieuw-Vennep.

Het sollicitatieproces bestaat uit meerdere gesprekken. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), een diplomacontrole en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.


Gegevens
Topgeschenken Nederland B.V. | Noorderdreef 60 | 2153 LL | Nieuw-Vennep |
https://topgeschenken.nl/


Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
€ 1.950 - € 2.400 per maand
Klantenservice

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
€ 1.950 - € 2.400 per maand
Klantenservice

Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur