Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur
Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij een goed gevoel! Dat is wat wij iedere dag doen bij Topgeschenken Nederland B.V. Met onze websites Topbloemen.nl, Toptaarten.nl, Topfruit.nl en Topgeschenken.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties.
Ben jij graag in contact met klanten en ben jij de eerste die klaar staat als er iets opgelost moet worden? Zoek jij een leuke job waar je elke dag het verschil kan maken? Voor de afdeling Klantenservice zoeken wij naar flexibel inzetbare Klantenservice medewerkers (m/v) voor 20-40 uur per week.
Topgeschenken Nederland B.V. groeit erg snel en daarom zijn wij voor Hoofdkantoor te Nieuw-Vennep op zoek naar Klantenservice medewerkers.
Jij bent een dienstverlenende topper die het leuk vindt om mensen te woord te staan via de telefoon, mail, chat of het ticketsysteem. Elke dag maakt jouw manager een planning op welke werkzaamheden je wordt ingezet. Aan het begin van jouw werkdag check je eerst welke taken voor jou voorzien zijn, om dan direct vol energie aan de slag te gaan. Als Klantenservice medewerker zal geen dag hetzelfde zijn: je werkt in een dynamische omgeving en je bent elke dag in contact met een grote diversiteit aan klanten. Vaak gaat het om vragen over een bestelling en daarnaast begeleid je ook het ordertraject. Je staat in contact met collega’s van andere afdelingen, maar ook met bloemisten en bakkers. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en dus het visitekaartje! Dit vraagt om inlevingsvermogen en gedrevenheid, om alle klanten een goed gevoel te bezorgen.
Het team kenmerkt zich door de échte wil om een optimale dienstverlening te bieden. Pieken worden gezamenlijk opgevangen en er heerst een informele werksfeer.
Wat ga je doen?
Hoe doe je dit in de praktijk?
Met een team van collega’s voer je verschillende taken uit in het kader van klanttevredenheid en een Topservice! De Manager Klantenservice zorgt voor een prettige afwisseling hierin. Eigen inbreng wordt zeer op prijs gesteld.
Onze Topwaarden
Wij hebben vier kernwaarden bij ons bedrijf. Goed als jij je hierin herkent!
1. Ondernemend
2 Groei(end)
3. Overtreffend
4. Nuchter
Wij vragen
Beschikbaarheid
Je bent 20 – 40 uur per week beschikbaar, bijvoorbeeld een aantal ochtenden van 08:30 tot 12:30, een aantal avonden van 17:00 tot 21:00, een aantal zaterdagen per maand of juist een hele werkdag. Kortom, we zoeken mensen die flexibel inzetbaar zijn op verschillende werktijden.
Goed om te weten: onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 07:30 en 21:00 uur en zaterdag tussen 08:30 en 17:00 uur.
Wij bieden
Ben jij onze nieuwe topper?
Upload dan jouw motivatiebrief en CV bij de juiste vacature op https://werkenbij.topgeschenken.nl t.a.v. mw. N. van Schie. Na ontvangst van alle sollicitaties maken we een eerste selectie en vervolgens vinden de gesprekken online plaats of op ons hoofdkantoor te Nieuw-Vennep.
Het sollicitatieproces bestaat uit meerdere gesprekken. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), een diplomacontrole en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.
Gegevens
Topgeschenken Nederland B.V. | Noorderdreef 60 | 2153 LL | Nieuw-Vennep |
https://topgeschenken.nl/
Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur