Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur
Wie zijn wij?
Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij dagelijks een goed gevoel! Met onze websites Topbloemen.nl, Topgeschenken.nl, Toptaarten.nl en Topfruit.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties. De Topwaarden die wij daarbij hanteren zijn: ondernemend, groei(end), overtreffend en nuchter!
Afdeling HR
Ons team bestaat uit 14 toegewijde professionals die samenwerken om onze medewerkers en organisatie te ondersteunen. Onze recruiters zorgen voor het aantrekken van toptalent, terwijl onze HR-medewerkers dagelijkse personeelszaken en administratie beheren. De HR Business Partners/Adviseurs adviseren en begeleiden teams en leidinggevenden op tactisch en strategisch niveau. De Learning, Development & Onboarding Specialist zorgt ervoor dat medewerkers zich blijven ontwikkelen en een soepele start maken binnen de organisatie. Onze projectmedewerker werkt aan innovatieve HR-initiatieven en verbetertrajecten. Onze HR-manager en HR directeur bewaken het HR-beleid en sturen het team aan. De HR-afdeling zorgt voor een positieve en inspirerende werkomgeving waarin medewerkers zich gewaardeerd voelen en met plezier hun werk doen.
Onze nieuwe topper
Ben jij een organisatorisch talent dat moeiteloos meerdere ballen in de lucht houdt? Voor ons HR team zoeken we een proactieve en gestructureerde collega die overzicht bewaart en schakelt waar nodig. Ervaring in HR is mooi meegenomen, maar niet vereist – als je goed kunt plannen, coördineren en snel kunt schakelen, leren wij je de rest!
Wat ga je doen?
Je bent als HR- medewerker dé professional als het gaat om de (administratieve) dienstverlening naar onze medewerkers toe. Je zorgt ervoor dat HR-processen soepel verlopen, ondersteunt bij administratieve taken en houdt overzicht over lopende zaken. Je schakelt tussen verschillende administratieve werkzaamheden, helpt collega’s met vragen en draagt bij aan een fijne werkomgeving. Je weet wat er speelt en houdt alle ballen moeiteloos in de lucht.
Je bent de spil in ons team en jij bent verantwoordelijk voor alle administratieve taken, die voortvloeien uit de in-, door- en uitstroom van medewerkers, zoals:
Het opstellen van (arbeids)contracten en brieven
Het verwerken van de in- en uitdiensttreding en personeelsmutaties
Het onderhouden van de personeelsadministratie
Het verzorgen van correspondentie omtrent HR- gerelateerde zaken binnen de organisatie
Het aanspreekpunt zijn voor operationele HR- vragen voor leidinggevenden en medewerkers
Het meewerken en -denken in lopende HR- projecten
Het voorstellen doen ter verbetering van de verschillende HR- processen
Wie ben jij?
Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
Ervaring is een ondersteunende of coördinerende rol is een plus maar geen must;
Affiniteit met HR of administratieve processen is mooi meegenomen;
Je bent accuraat en oplossingsgericht. Je houdt overzicht, hebt een proactieve werkhouding en denkt graag mee over verbetering van werkprocessen;
Je bent stressbestendig en goed in multitasken;
Je hebt ervaring met MS office (Word, Excel en Outlook);
Je hebt goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk.
Wat bieden wij jou?
Naast het 8% vakantiegeld, de 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime), de pensioenregeling, de personeelskorting, de gezellige borrels & uitjes en de ruimte voor persoonlijke groei, krijg je bij ons:
Vrij op je verjaardag en tijdens een ‘bad hair day’
Dagelijks genieten van vers fruit en een heerlijke verse lunch
Een laptop van de zaak om optimaal te kunnen werken
De mogelijkheid om acht extra verlofdagen per jaar te kopen
Toegang tot Good Habitz voor jouw persoonlijke ontwikkeling
Maar bovenal kom je terecht in een warme, informele werksfeer in een groeiende organisatie waar met hart en ziel wordt gewerkt om een waardevol gebaar over te brengen aan iemand die dat verdient.
Ben je net zo enthousiast als wij zijn? Upload dan jouw motivatiebrief en CV t.a.v. Emily de Wildt en houd je telefoon in de gaten voor een belletje!
Gegevens
Topgeschenken Nederland BV | Noorderdreef 60 | 2153LL | Nieuw-Vennep | https://topgeschenken.nl/ Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), screening van CV, een diploma- en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur