Skip to content

Functioneel applicatiebeheerder

Nieuw-Vennep, Nederland€ 2.400 - € 3.600 per maandIT

Functieomschrijving

Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij een goed gevoel! Dat is wat wij iedere dag doen bij Topgeschenken Nederland B.V. Met onze websites Topbloemen.nl, Toptaarten.nl, Topfruit.nl en Topgeschenken.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties.

Topgeschenken Nederland B.V. groeit erg snel en daarom zijn wij voor de afdeling IT op zoek naar een Functioneel applicatiebeheerder voor 32-40 uur per week.

De afdeling IT bestaat uit 17 professionele, gedreven en enthousiaste IT specialisten die dagelijks bezig zijn met ontwikkeling en onderhoud aan de diverse complexe systemen. Deze collega’s zijn verdeeld over de teams Development, Applicatiebeheer en Helpdesk.

Als Functioneel applicatiebeheerder ken je onze applicaties “door en door” en ben je het aanspreekpunt voor je collega’s. Deze bestaan onder andere uit ons eigen eCommerce platform, WMS (Ceyenne), Commerce Tools, PIM, etc. Onze kantoorautomatisering op basis van Office 365 is uitbesteed maar jij weet hier je weg in te vinden. Je biedt ondersteuning bij Servicemanagement door inbreng van kennis en het analyseren van patronen in gemelde problemen. Je identificeert verbeterpunten in de systemen, en omschrijft deze in duidelijke, concrete tickets voor Development. Tevens overleg je deze tickets met de Product Owners, bewaak je de voortgang en houd je stakeholders op de hoogte van de status.

Zoek jij een nieuwe uitdaging en spreekt dit je aan? Ben je goed in communiceren en kan jij je staande te houden in een soms dynamische (klant)omgeving? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

  • Ondersteuning bij het opzetten van koppelingen op basis van specificaties:
    • WMS
    • Commerce Platform
    • PIM
    • Interne applicaties
    • Koppelen inkoopsystemen (punchout)
  • Monitoring applicaties;
  • Je denkt actief mee in de verbetering van de ICT gebruiksmogelijkheden;
  • Ondersteuning bij Servicemanagement;
  • Ondersteuning voor Technisch Applicatiebeheer;
  • Ondersteuning bij onze kantoorautomatisering;
  • Samen met je collega’s rouleer je buiten kantooruren mee in de piketdienst.


Hoe doe je dit in de praktijk?
Je bent het aanspreekpunt voor gebruikers met betrekking tot onze applicaties. Het is een brede rol waarbij je niet in de hokjes van functioneel applicatiebeheer hoeft te blijven. Het gaat om een in-house functie, waarbij je samen met de helpdeskmedewerker en de technisch applicatiebeheerder te werk gaat. Je lost storingen direct op of zorgt voor een adequate afhandeling. Je stelt de juiste prioriteiten, bewaakt gemaakte afspraken en informeert collega’s en klanten altijd goed over de voortgang.


Onze Topwaarden

Wij hebben vier kernwaarden bij ons bedrijf. Goed als jij je hierin herkent!

  1. Ondernemend
  2. Groei(end)
  3. Overtreffend
  4. Nuchter

Vereisten

Wij vragen

  • MBO werk- denkniveau met minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Je hebt affiniteit met ICT en wilt graag doorgroeien
  • Je bent snel thuis in Applicaties;
  • Kennis van:
    • Office 365
    • Jira Projects
    • Jira Servicemanagement
  • Kennis van de volgende pakketten is een pré:
    • WMS software (Ceyenne)
    • Commerce Tools
    • PIM (Product Information Management)
  • Je hebt een proactieve houding en hebt plezier in het helpen van jouw collega’s;
  • Je bent klant- en oplossingsgericht;
  • Je bent een gedreven teamspeler en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.


Wij bieden

  • Groeiende organisatie waar veel gebeurt;
  • Werken in een dynamisch jong team;
  • Een prettige informele werksfeer;
  • Ruimte tot inbreng van initiatieven en ideeën;
  • Een salaris tussen € 2.400,- en € 3.600,- bruto bij fulltime afhankelijk van kennis en ervaring op basis van 40 uur;
  • Mogelijkheid tot opleiding & training;
  • Onbeperkte toegang tot trainingsportal GoodHabitz om allerlei verschillende trainingen te volgen;
  • Een moderne werkomgeving;
  • Op 15 minuten loopafstand van het station;
  • 8% vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen (bij fulltime);
  • Twee extra vrije dagen per jaar: op jouw verjaardag en een ‘bad hair day’;
  • Mogelijkheid tot kopen van vijf extra verlofdagen op jaarbasis;
  • Korting op een sportabonnement bij de sportschool naast ons kantoor;
  • 20% korting op onze topproducten (m.u.v. de cadeaubonnen);
  • Dagelijks vers fruit en lunch met je collega’s wordt verzorgd;
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels en er worden diverse organisatie uitjes georganiseerd.


Ben jij onze nieuwe topper?

Upload dan jouw motivatiebrief en CV bij de juiste vacature op https://werkenbij.topgeschenken.nl t.a.v. mw. N. van Schie. Na ontvangst van alle sollicitaties maken we een eerste selectie en vervolgens vinden de gesprekken plaats op ons hoofdkantoor te Nieuw-Vennep. Het sollicitatieproces bestaat uit meerdere gesprekken. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), een diploma controle en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties of een assessment onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.


Gegevens

Topgeschenken Nederland B.V. | Noorderdreef 60 | 2153 LL | Nieuw-Vennep | https://topgeschenken.nl/


Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
€ 2.400 - € 3.600 per maand
IT

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Nieuw-Vennep, Noord-Holland, Nederland
€ 2.400 - € 3.600 per maand
IT

Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur