Overslaan naar content

Manager Distributiecentrum

  • Op locatie
    • Aalsmeer, Nederland
  • € 4.500 - € 6.000 per maand
  • Logistiek

Functieomschrijving

DC Manager – Aalsmeer

Voor ons nieuwe distributiecentrum en hoofdkantoor in Aalsmeer zijn wij op zoek naar een ervaren en resultaatgerichte DC Manager.

Bouw mee aan het kloppend hart van onze logistieke operatie, vanuit het distributiecentrum in Aalsmeer verzorgen we de bevoorrading van onze warehouses en leveren we direct aan onze klanten.

In deze rol geef je leiding aan het volledige warehouseproces en ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie, het aansturen van het team én het continu verbeteren van processen. Je bouwt en ontwikkelt een team bestaande uit teamleiders, logistiek medewerkers, bloembinders en bezorgers. Samen zorgen jullie ervoor dat alle bestellingen efficiënt, foutloos en op tijd verwerkt en geleverd worden. Wij zoeken een DC Manager die strategisch kan denken, operationeel sterk is en energie krijgt van het werken in een snelgroeiende en klantgerichte organisatie.

Onze operatie draait van maandag t/m zaterdag tussen 06:00 en 21:00 uur.

Wil jij samen met ons het verschil maken in logistieke service en klantbeleving? Dan is dit jouw kans.

Wat ga je doen? 

Als DC/Site Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor het warehouse, het dc en het magazijn en rapporteer je aan de Head of Operations, waarbij je werkzaamheden onder andere zullen zijn: 

 

  • Inrichten en opzetten van een nieuw DC, waarin een warehouse, een dc en een magazijn gevestigd zijn.  

  • Leidinggeven en motiveren van het team, bestaande uit een 4 teamleiders, 20 medewerkers en 25-35 chauffeurs en externe koeriers. 

  • Monitoren van en toezien op de voortgang van de operationele processen. 

  • Analyseren en implementeren van verbeteringen in de logistieke keten.  

  • Managen van de implementatie van veranderingen aan werkprocessen. 

  • Personeel aansturen, begeleiden en coachen bij de uitvoering. 

  • Rapporteren van de voortgang aan de Head of Operations. 

  • Aannemen van nieuw personeel en het ontwikkelen van de nieuwe organisatie. 

  • Verantwoordelijk voor de performance op kwaliteit, kosten en medewerkerstevredenheid. 

Onze nieuwe topper

Word jij enthousiast van het opzetten van een nieuwe site? Ben je een coachende, hardwerkende en ondernemende manager, die het team kan motiveren en enthousiasmeren? Adem jij klantgerichtheid en ben jij vaardig met systemen en data? Heb je HBO werk- en denkniveau en ervaring als leidinggevende op uitvoerend- en strategisch niveau? En ben je tot slot een echte teamspeler? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Wat bieden wij jou?

Naast het 8% vakantiegeld, de 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime), de pensioenregeling, de personeelskorting, de uitjes en de ruimte voor persoonlijke groei, krijg je bij ons:

  • Vrij op je verjaardag en tijdens een bad hair day.

  • Dagelijks vers fruit en een lekker bakje koffie.

  • Een telefoon, laptop en auto van de zaak.

  • De mogelijkheid tot het kopen van acht extra verlofdagen op jaarbasis.

  • Toegang tot Good Habitz voor je eigen ontwikkeling.

Maar bovenal kom je terecht in een warme, informele werksfeer in een groeiende organisatie waar met hart en ziel wordt gewerkt om een waardevol gebaar over te brengen aan iemand die dat verdient.

Ben je net zo enthousiast als wij zijn? Upload dan jouw motivatiebrief en CV t.a.v. Nanne Vissers en houd je telefoon in de gaten voor een belletje!

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Wie zijn wij?

Mensen en organisaties verbinden door het eenvoudig overbrengen van hun persoonlijke boodschap, zo bezorgen wij dagelijks een goed gevoel! Met onze websites Topbloemen.nl, Topgeschenken.nl en Toptaarten.nl bedienen wij de particuliere en zakelijke klant met bloemen, taart & gebak, fruit, wijn, champagne, cadeaubonnen en nog veel meer geschenken die je geeft aan familie, vrienden, medewerkers en relaties. De Topwaarden die wij daarbij handelen zijn: ondernemen, groei(end), overtreffend en nuchter!

Om onze positie als marktleider te versterken en ons bedrijf klaar te maken voor de toekomst, zijn we gefaseerd onze eigen logistieke distributiecentra aan het openen in Nederland. We gaan meer activiteiten in eigen beheer en in eigen beheer onderbrengen. We streven ernaar om in 1,5 jaar tijd zo'n 9 warehouses op te zetten, inclusief een hoofdlocatie en verschillende sublocaties, verspreid over heel Nederland. Dit biedt jou de kans om hierin een bijdrage te leveren en om betrokken te zijn bij een organisatie.

Gegevens

Topgeschenken Nederland BV | Noorderdreef 60 | 2153LL | Nieuw-Vennep | https://topgeschenken.nl/ Acquisitie door werving en selectie-, detacherings- of uitzendbureaus naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wij hechten als organisatie veel waarde aan integriteit. Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG), screening van CV, een diploma- en een identiteitscontrole behoren dan ook tot de selectieprocedure. Daarnaast kan het nagaan van referenties onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.

Heb je vragen?

Neem gerust contact op met één van onze recruiters via sollicitatie@topgeschenken.nl

Anne

Recruiter Supply Chain

Nanne

Recruiter Supply Chain

Emily

Recruiter Hoofdkantoor

Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

Edwin van Arkel Founder & algemeen directeur

https://topgeschenken.nl/